SVATEBNÍ OBŘAD
Náš obecní úřad nabízí pro účely uzavření sňatku obřadní síň, která se nachází v budově Obecního úřadu. Dle níže uvedeného rozhodnutí provádíme také svatební obřady mimo místo a dobu stanovenou zastupitelstvem obce. Svatební obřad je důležitým krokem v životech snoubenců, proto dbáme na to, aby byl aktem slavnostním a pro všechny zúčasněné příjemným a důstojným. Při obřadu je vždy přítomen oddávající a matrikářka.
Snoubenci, kteří mají zájem o uzavření sňatku před naším úřadem jsou předem pozváni k rozhovoru. Doloží potřebné doklady, vyplní dotazník a konzultují s paní matrikářkou svou vlastní představu o průběhu obřadu.
Zastupitelstvo městyse Mšec na své schůzi dne 20.6.2011 stanovilo, že za konání sňatečných obřadů budou snoubenci hradit provozní poplatky . Tyto poplatky pokrývají náklady na zajišťování sňatečných obřadů v obřadní síni i zvýšené náklady při konání sňatečných obřadů mimo obřadní místnost.
Snoubenci projeví vůli, že spolu vstupují do manželství před starostou, místostarostou nebo pověřeným členem zastupitelstva obce.
Oddávající:
- Tomáš Rosenbaum - starosta
- Jan Milota - místostarosta
- Michaela Dokládalová, Jiří Kapek, Jiří Loskot, Marek Tichý, Jaroslav Šlehofer, Lenka Chmelařová, Libuše Bestajovská - pověření členové zastupitelstva
Zastupitelstvo městyse Mšec schválilo tyto určené dny a hodiny pro oddávání:
- pátek - od 8:00 do 17:00 hodin
- sobota - od 8:00 do 17:00 hodin
Mimo tyto stanovené dny a hodiny lze uzavřít sňatek za správní poplatek 1000,- Kč.